عکس های خفن و با حال

مطالب جدید و خفن با حال

عکس های خفن و با حال

مطالب جدید و خفن با حال

فیلم اعدام عامل قتل(کوشا)دختر دانشجو(مهسا)در پل مدیریت تهران


روز چهارشنبه ۱۵ تیر امسال مرد جوانی روی پل عابر پیاده در منطقه پل مدیریت درشمال غرب تهران دختر جوان دانشجویی را با ضربات متعدد چاقو به قتل رساند و همراه وی را زخمی کرد . او قبل از اینکه موفق به فرار شود ، توسط شاهدان حادثه و پلیس دستگیر شد.

بعد از انجام تحقیقات در دادسرای جنایی و صدور قرار مجرمیت برای متهم، پرونده برای رسیدگی به شعبه ۷۱ دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد که در تاریخ ۵ مردادماه به ریاست قاضی ‘نورالله عزیزمحمدی ‘ برگزار شد.
مقتوله ‘مهسا’ نام داشت . در جلسه دادگاه دوست مهسا که توسط قاتل بشدت مجروح شده بود و نیز شاهدان جنایات مشاهدات خود را به استحضار دادگاه رساندند . ‘کوشا’ ۲۵ساله مرد قاتل در دادگاه و در تشریح جنایت ارتکابی انگیزه خود از قتل را بی ‌اعتنایی مهسا به عشق یک‌ طرفه خود اعلام کرد.
در پایان جلسات دادگاه قاضی و مستشاران او بعد از شورهای بسیار متهم را به قصاص در ملأعام محکوم کردند.
بعد از اتمام مهلت قانونی برای اعتراض طرفین به حکم صادره، پرونده به دیوان عالی کشور ارسال شد تا قضات دیوان عالی درباره آن اعلام نظر کنند و سرانجام قضات دیوان عالی کشور بعد از بررسی پرونده و مشورت، حکم صادره از سوی دادگاه کیفری استان تهران را تأیید کردند.
‘عباس جعفری دولت آبادی’ دادستان عمومی و انقلاب تهران عصر دیروز – دوشنبه – خبر اعدام کوشا در صبح امروز را در جمع خبرنگاران اعلام کرد و افزود:یکی از سیاست های مهم و اساسی قوه قضاییه در ارتباط با این گونه جرایم سرعت ،قاطعیت و دقت در رسیدگی است که این مساله در کلام ریاست قوه قضاییه نیز تایید شده است.
وی با بیان اینکه جنایتی که در پل مدیریت رخ داد بسیار وحشیانه بود چرا که با ضربات مکرر چاقو انجام شد،گفت :این پرونده در راستای رسیدگی سریع ،کم تر از یک ماه از سوی دادستانی به طور مرتب و منظم مورد بررسی قرار گرفت.
دادستان عمومی و انقلاب تهران افزود:مردمی که در صحنه جنایت حضور داشتند بسیار وحشت زده شده بودند که دادستانی بلافاصله بعد از وقوع جرم و با اعزام بازپرس مراحل پیگیری این پرونده را آغاز کرد.
اعدام کوشا با طی تشریفات کامل مذهبی و قانونی صورت گرفت .
جمعیت زیادی اعدام کوشا را شاهد بودند. مقامات قضایی از آن روی رای به اعدام مرد جنایتکار در ملاءعام دادند تا جامعه از آن پند بگیرد.
//////////////////
فیلم اعدام

//////////////////



اعدام پل مدیریت،تهران،جنایت،حادثه،دانشجو،فیلم اعدام،قاتل،قتل،قتل در پل مدیریت،مهسا،پل مدیریت،پلیس،کلیپ اعدام،کوشا،

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد